محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

پسرعزیزم پارسا

دیگه مرد شدی

1392/3/17 15:43
نویسنده : نیر و فرهاد
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

از ٢،٣ هفته قبل شروع کردم به اینکه روزها دیگه کمتر شیر بخوری خیلی اذیتم کردی از سر کار که  می اومدم  با اینکه خسته بودم ولی مجبور بودم یکسره باهات بازی کنم یا مشغولت کنم که سراغ شیر خوردن نری و یادت نیادت، تا اینکه چهارشنبه اول خرداد دیگه اولین شبی بود که سعی کردم بهت شیر ندم همین روز هم پرستارت  گفت دیگه  نمی آم واقعا همه چیز بهم گره خورد کلافه شدم بعدازظهر نیم ساعت اینقدرگریه کردی تا خوابیدی پنجشنبه بابات رفت دنبال مامان جون و دایی ات تا یه پرستار برات پیدا کنم دوباره همون شب چند بار پا شدی و گریه کردی روز هم همینطور بهونه گرفتی و گریه میکردی فقط شبا کمی آب می خوردی تا اینکه کم کم بعد از ٣ شب شیشه رو گرفتی و شیر خوردی کمی بهتر شدی با دایی ات هم روزها حسابی خوش گذروندی تا من از سر کار می آم برام بهونه می گیری و ناز می کنی از هفته جدید یعنی ١١خرداد کنار مامان جون ، پرستار جدیدت اومد و باهاش جور شدی خدارو شکر از سه شنبه با مامان جون ودایی برگشتیم شمال، دریا هم رفتیم که کلی بازی کردی اصلا از آب بیرون نمی اومدی با اینکه خیلی سردت بود بزور درت آوردیم ٥شنبه از لاهیجان اومدیم ،تو این هفته بدون شیرت هم کمی بهتر شدی گاهی شبا بیدار می شی و گریه می کنی اما روزها دیکه خوب شدی البته سراغش رو می گیری و بازی می کنی ولی  دیگه نمی خوری فکر می کنی هنوز تلخه و اوغ می زنی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)